Herkesin aşkı kendine özel ve
güzeldir. Bu yüzden herkes hayatının en önemli anını, düğününü en özel şekilde
dizayn etmek ister. Şartlar el vermiyorsa düğün salonunda da yapılabilir. Ancak
düğününüze ayırabileceğiniz bütçeniz varsa eğer ve farkındalık yaratmak
isterseniz size birkaç önerimiz olacak…
·
Klasik
düğün fotoğrafları yerine Photobooth tercih edebilirsiniz.
Son zamanların yeni trendi
photoboothlardır. Eğlenceli bir düğün için küçük bir minibüs fotoğraf kabini
olarak kullanılabilir. Burada muhteşem sahneler yaratabilmeniz mümkündür. Veya
farklı bir köşeyi şık detaylar ile dekore edebilir yaratıcı photobooth
oluşturabilirsiniz. Düğünün devam etmesi esnasında fotoğraflarınız basılmış
olur. Bu fotoğraflar için sosyal medyada hashtagi standların bir yerine
yazarsanız düğünden sonra konuklar çekilen fotoğraflara bir tıkla ulaşabilir.
Siz de aynı şekilde…
·
Gelinlik
değişimleri yaparak konukları şaşırtabilirsiniz.
Bir düğünde popüler olan 2 kişi
vardır. Biri gelin diğeri damat… Fakat kabul edilir ki gelinler damatlardan
daha çok dikkat çeker ve ön planda kalır. Nikah sırasında bir gelinlik, nikah
sonrası farklı bir gelinlik tercih ederseniz konuklar şaşırır ve onlar için de
farkındalık olur. Nikah öncesi tarlatanlı veya uzun kuyruklu bir gelin tercih
edebilir, nikah sonrası rahat edebileceğiniz konsepte uygun bir elbise
giyebilirsiniz. Gelinlik değiştirme fikri size hoş gelmediyse eğer saçınızı
açabilir, ayakkabınızı veya takılarınızı değiştirebilirsiniz. Bu da yine
konukların gözünde farkındalık yaratmanızı sağlar.
·
Düğün
arabası yerine düğün bisikleti ya da motosiklet tercih edebilirsiniz.
Düğün arabaları gözünüzde klasik
bir görüntü oluşturuyorsa ve düğünüzü değişik şekilde yapmak istiyorsanız eğer
düğün arabası yerine düğün bisikleti ya da düğün motosikleti tercih
edebilirsiniz. Misafirleriniz bu duruma alışkın olmadığı için şaşıracak ve
düğününüz konuşulacaktır. Düğün bisikleti ya da düğün motosikleti düğün
arabalarına göre daha düşük maliyette olduğu için de bütçeniz açısından da
zorlanmış olursunuz.
·
Fotoğraflarınız
için slayt hazırlamayı unutun, fotoğraflarınızı ahşap fotoğraflığa mandal ile
tutturun.
Önceleri düğünlerin vazgeçilmezi
slaytlardı. Gelin ve damadın bebekliklerinden tutun da tanışma dönemlerine ait,
özel anlarına ait, isteme merasimine ait, nişana ait resimler arkada bir müzik
ile slayt hazırlanır ve konuklara izletilirdi. Bu artık demode oldu. Ayrıca
slayt her düğün konseptine de uygun değildir. Bunun yerine düğünüzü eğer açık
havada olursa sinevizyon kullanmanız zor olduğu için bir köşeye ahşap
fotoğraflık koyabilir, eş adayınızla olan her anınızın fotoğrafını minik
konseptinize uygun mandallarla asarak davetlilerin görmesini sağlayın.
Fotoğraflarınızı dilerseniz ortamda ağaç varsa yine konsepte uygun minik
mandallarla ağaca asabilir, mükemmel bir ortam yaratabilirsiniz.
·
Sesiniz
güzelse ilk dans şarkınızı kendiniz söyleyin.
Müstakbel eşinizle kendinize özel
olan bir şarkı varsa eğer (özellikle de slow) arka planda çaldırmak yerine
şarkıyı kendiniz söyleyebilirsiniz. Bu konuklara unutulmaz bir an yaşattırır.
Sizin için de farklı bir konsept olur. Müstakbel eşinizden habersiz ses sistemi
ve sizi yönlendirecek müzisyenle beraber önceden prova yaparsanız daha iyi
olur. Müstakbel eşiniz bu durumdan habersiz olduğu için şaşırır. Hem sizin için
hem de konuklar için ölümsüz anlardan biri olur. Bu sürpriz herkesin hoşuna
gidecektir.
·
Masaları
sıra dışı süsleyin.
Masanız sadece vazo ve renkli
çiçeklerden oluşmasın. Bu sıradanlıktan kurtulun. Bunun yerine masanızın
süslerini kendiniz belirleyin veya ayarlayın. Masa üzerinde vazo yerine içinde
japon balıkları olan bir fanus koyabilirsiniz. Masalar hem doğal hem de
gösterişli olur. Düğün sonrası dilerseniz balıkları isteyen davetlilere de
hediye edebilirsiniz.
·
Düğündeki
kadın davetlilere ilerleyen saatlerde tokyo terlik verebilirsiniz.
Düğünlerin özellikle de bayanlar
açısından en vazgeçilmez şeyi topuklu ayakkabılardır. Kimi alışkındır kimi
alışkın olmadığı için zorlanır. Düğünün ilerleyen saatlerinde hatta masa
altında topuklu ayakkabısını çıkararak ayaklarını dinlendiren bayanların da
olduğunu biliyoruz. Bunu düşünerek düğünün ilerleyen saatlerinde bayan
misafirlerinize tokyo terlik vererek onları şaşırtabilir, düğünden
sıkılmalarını engelleyebilir, daha çok eğlenmelerini sağlayabilirsiniz.
·
Konuklara
dans gösterisi yapabilirsiniz.
Düğünlerin en vazgeçilmez
şeylerinden biri de klasik danslardır. Önce gelinle damat dans eder, sonra
konukları dansa davet ederler, dans bitiminde pasta kesilir, pasta dağıtılırken
takı merasimi olur vs. vs. Bunları artık geride bırakın. Düğününüzü unutulmaz
yapmak için klasik dans yerine farklı bir dans tercih edin. Müstakbel eşinizle
düğün öncesi bir dans türü seçin. Sonra hazırlıkları yapın ve düğününüzde
standart dışı olan dansınızla herkesi şaşırtın. Bu hem sizin için eğlenceli ve
unutulmaz bir an olacak hem de konuklarınız için. Eğer seçim yapacağınız dans
türü herkesin yapabileceği bir dans türüyse emin olabilirsiniz ki size eşlik
edecek çiftler de olacaktır.
·
Konukların
mekana ulaşımını farklı ve eğlenceli hale getirin.
Nikah salonu ile düğün yapılacak olan ayrıysa veya düğün yapılacak olan yere uzak yakınlarınız varsa araç tutmanız gerekir. Konukların düğün yapılacak alana gelmesi için yapacağınız konsepte uygun dilerseniz at arabası kiralayabilirsiniz, dilerseniz genelde Amerikan filmlerinde karşılaştığımız sarı okul servislerini ayarlayabilirsiniz. Ayarladığınız aracı konseptinize uygun şekilde süsleyebilirsiniz. Ayrıca konukların mekana gelene kadar sıkılmaması için müzik listesi ayarlayabilir, otobüs ayarlayacaksanız eğer üzerine isimlerinizin yer aldığı tabelalar veya süsler yerleştirebilirsiniz.
Bu Konuya 0 Yorum Yapıldı.